lördag, februari 26

Det finns inga vägar till himlen

Dålig jag vart på att skriva, det har som inte hänt något sånt-därt extraordinärt vardagstjaffs som är värt att skriva om än. Förutom att jag såg en tvättbjörn springa över vägen idag då förstårs och att jag skrek högt för mig själv "men vafan var det där, en jävla raccoon ?!"  Jag börjar bli smått psykiskt instabil tror jag, pratar med mig själv. På svengelska dessutom. En tvättbjörn var väl också det sista jag förväntade mig springa över vägen, på riktigt liksom, en tvättbjörn. Finns det ens sådana på riktigt, så känner jag.
Så, ännu en vecka i USA land och jag har sett en tvättbjörn, registrerat mig på College, druckit en energidryck som kanske innehöll mer än bara energi, fått höra igen att min rumpa är fet, inte bara fet heller, nu är det "a BIG fat bum..". Vi får väl be till gudarna att det är trappmaskinen på gymet som gör det och inte White chocolate mocha'n på Starbucks.
Och till Mamma och Pappa och alla poliser (förhoppningsvis bara en) som läser, det var bara en energidryck - fast ..som jag fick veta sen, inte blivit godkänd av regeringen, så jag vet inte, kände väl litesådär - nejtack till den då va. Checkt att dom säljer dem i varenda affär dock! Usa de'!

1 kommentar:

  1. Inga mer energidrycker mitt hjärta......dom behövs aldrig! Love you:)

    SvaraRadera