lördag, februari 19

The ghost of Hank Williams


Detta har nog vart en av det värsta dagarna att ta sig igenom. Sjukdomen blir bara värre och värre, så jag tog mitt pick och pack och sökte upp doktorn. He' va inte bara-bara ska jag säga. Till att börja med, det är oerhört gulligt att ALLA hus här ser ut som små gulliga amerikanska hus, dock när man ska hitta "the doctors office" så är det inte så jävla lätt å hitta då det ser ut som ett vanligt hus med en liiten liiten skylt utanför som säger " Doctor". Jag hittade i varje fall och att sedan förklara på engelska vad som är fel och vad man haft för tidigare sjukdomar/vaccinationer Och vad sina föräldrar och farföräldrar haft för större sjukdomar - var en större en utmaning än att hitta dit.  Blablabla, the story goes on och jag fick en massa medicin utskrivet och nu ber jag till gudarna att det ska funka, för nu är jag dunder less på detta.
Jag kämpade mig igenom dagen vilket som, vi var på lekplatsen och bibblan, vi har målat grisar och lekt kock. 

 Och inte vann NY Rangers heller.
Nu går jag å stinkisarna och lägger oss. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar