torsdag, februari 17

Live it up

Hockey måste vara den bästa sporten att se live och USA måste vara den bästa platsen att se hockey live på. Igår såg vi New Jersey Devils vs. Carolina Hurricanes, inga lag som jag supportar men jävlar i min låda vad bra de var! Hell with domarna i Sverige, här låter dom faktiskt spelarna bråka och tittar på själv utan att rycka in! He kallar jag match de!
Har sagt det förr och jag säger det igen, man kan inte mer än älska galna amerikanare. Ett tag tittade jag mer på människorna än på matchen, älskade kvinnan bakom mig som pratade med spelarna. Hon prata lite lågt bara.
" EY WTF!!!!! WTF DID U DO THAT FOR !?"
" OH COOOOOOMMEE OOOOON.. are u serious?! Did you see that Ralfh ?!"

Jag vänder mig om: " WELL DO IT YOURSELF THAN WOMAN, GOD DAMNIT!!! HE´S TRYING HIS BEST, CAN´T YOU SEE THAT!!?  "
Nä de gjorde jag inte.

Jag och Dave har redan bokat soffan hemma på fredag då NY Rangers möter NJ Devils! Det ska bli grejjern' de!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar