onsdag, mars 23

Funny the way it is

Dagen började sådär skit jävla dåligt, tröttare än den tröttaste då jag vaknade. Planerade i mitt lilla huvud att jag skulle åka och simma men så var jag tvungen att åka å köpa förbannade festis-paket till barnens skola eftersom det var deras tur att ha fika, så allt blev försenat. Jag FOR och simmade efter ändå, men jag gillade inte tanken av att jag kom hem 1 timme senare än vad jag tänkt (I know, än så länge är mina problem otroligt tuffa .. ). Jag kom hem, slängde i mig lunch sen var min lediga tid rätt så slut, jag for och hämta små trollen- dom små trollen som förvandlades till djävular fruktansvärt snabbt. Vid det här laget hade jag gett upp och sket i vilket. Men håll i er, precis innan jag lämnar en av de galna troll ungarns rum för att för 70.000:e gången få henne att sova så säger hon:
C: "you know who´s my favorite girl in the whole world?"
Jag: "no, who.."
C: " Do you know who has golden hair and blue eyes.."
Jag: " No who.."
C: " Lisa have.. I love you, thank you for playing guitar and singing for me, I appreciate it."

Efter detta var dagen mer än bra, galna zoo lekar med B, utklädning, gitarr spelande, super god middag och sedan fika med tyske kompisen! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar