onsdag, mars 30

Tisdag

Solen har skinit här idag, vädret har varit fucking awesome . I morse var jag ute och sprang, några ekorrar hängde också på. Jag har slaigt armen i trapp räcket, ont utav bara fan gjorde det. När jag skulle skjutsa en kompis till tåget mötte jag och såg 5 polisbilar. Jag har gitarr skypat med Marcus idag, kändes precis som jag var hemma las övikas igen. Jag har insett hur kul det är att se ett barns ansiktsuttryck då en ballong sprängs, speciellt reaktionen efter- Ögon stora som golfbollar, ansiktsuttryck som går från total lycka till totalt vettskrämd och sedan denna: " wwuuuuu"..waaaait fooor it... "UUUUÄÄÄÄÄÄ!!!" Jag har kommit fram till att At&t är världens sämsta telefonbolag - tacka vet jag Telia (...) Jag har även kommit till insikt med att man inte ska spela "Bob Marley - Jammin' " i bilen då det finns barn där också, i allfall om man inte vill höra " We jammin', jammin', jammin' right straight from yaah.." av en tre åring vid middags bordet.
Där har ni dagens händelser.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar