söndag, april 24

Jag vill ha ett långt och lyckligt liv

jag vill leva tills jag dör, smart text dedär. 
Är väl bäst att lägga korten på bordet,  inte lägga lök på laxen så att säga.
Jag har brutit mig in i en annan hus. Jag sköt sönder fönsterna från min helikopter, sedan hoppade jag ut och kastade in en handgranat medan jag fortfarande var i luften. Sedan rullade jag fram till ytterdörren- inte för att det var någon som kunde se eftersom det var mitt i skogen, men bara för att det är jävligt coolt. Efter att ha lutat mig mot väggen och sagt "all clear" till den förvirrade ekorren på andra sidan bäcken sparkar jag med hela min kraft in nät-dörren som redan var öppen och börjar skjuta hej-vilt. 
Finally.. I look around. Kliver i glas-splittret, blåser bort röken som kommer ur pistolen, tittar ut till ekorren och blinkar med båda ögonen, för jag vet inte hur man blinkar med bara ett, och säger: " mission accomplished.."

Nä, för i hela helvette. Om ett hus stor tomt. Ser helt söndersprängt ut och inte blivit rört på över 30 år och har tusen miljoner saker där inne som man vill fotografera (och sedan kanske norpa en grej eller två..) så tar jag fan i mig friheten att gå in där. SO JUST TAKE ME ALRIGHT! IT WAS WORTH IT! 























än hur olagligt de må vara så kan ni inte annat än att hålla med om att det är rätt fräna bilder jag fick!

2 kommentarer:

  1. jäklar va läckert lisa ! Grym dramatisering oxå =)
    /makkan

    SvaraRadera
  2. Fy vilket läckert ställe!!!! Skriker photoshoot - haha!

    SvaraRadera