torsdag, april 28

Torando varning och övertaggad brud

Lagomt kul att stå i duschen då strömmen går. Regnet ÖSER ner, skulle jag gå ut skulle de ba säga " SMACK!" och jag skulle ligga ner. På riktigt. Det är även tornado varning, spännande! Det får regna precis hur mycket det vill idag, det får vara hur mycket tornados det vill. Men nådeeeee, om det regnar i helgen. Imorgon åker jag på Bamboozle och jag är så övertaggad att det inte är hälsosamt för 5 öre. Jag glömmer nästan bort att det är rätt så ganska mycket mer artister/band än Mötley som ska spela, men jag ser ba en sak nu - " möööötleeeeey... möööötleeeeeey...".  Nä men fy bubblan som min moster brukar säga, fy bubbelibubban vad kul detta ska bli. Jag ska skrika mig hes, vara galen och framförallt :
-vara hög på musiken.

(Dave sa också igår kväll när han kom inrusandes genom ytterdörren. " LISA, Def Leppard och Journey ska spela den 13 juli nere i Jersey Shore! Du gilla väl den gamm skiten ??)

Älskar mitt liv just nu. kommer inte säga samma sak på måndag morgon. 

1 kommentar:

  1. Vaaa!! Journey....jag vill vara där! Har två av deras låtar på mitt nästa spinpass, suuuper:))

    SvaraRadera