måndag, juni 27

Där nere krigar människorna, här uppe dansar kärleken

Jag jobbar fint med timmar nu för tiden, inte alls så att några små personer sugit ur var enda lite droppe energi ur en kl 17.00 varje dag. Och det här med att lägga mig i tid ? Det existerar inte. Jag har sagt i 6 månader att jag ska lägga mig i alla fall innan 11.. hmfh. Kontaktar var och en av er då det händer, för jag kan tänka mig att det är väldigt intressant att veta vilken tid jag lägger mig på kvällarna.

Måndag Tisdag Onsdag - Torsdag och Fredag.
Tänkte försöka återberätta min vecka men med mitt underhaltiga minne så kommer vi inte komma långt. Jag kan dock berätta att vårt midsommar firande var så sprängladdat jävla roligt att jag inte vet vart jag ska börja. Jag har aldrig dansat så mycket någonsin tror jag, och aldrig har jag uppskattat svensk musik så mycket som då! Man höll på att gå under då de satte igång Gyllene tider, Håkan Hellström, Europe.. Fantastiskt vad kul.
Vi missade då Alcazar spelade eftersom vakterna var hjärndöd och sa " No, u cant go up cuz it´s a private party, it´s a Swedish celebration.." Men dra mig baklänges och må du brinna i helvette. Hur icke svensk ser vi ut då stolpskott. Vi fick då se Sebastian Ingrosso - vilket var GALET mäktigt. Efter många om och men så kom vi upp till vårat lilla private party och hade så roligt att jag ler till öronen då jag tänker tillbaks.

Helgen har varit jätte mysig, bara gjort inget hela helgen och avslutade den med bio häng med J-Lee,  Bad Teacher såg vi. Helt ok, sådär halv rolig men nog hoppades jag den skulle vara lite roligare.

På onsdag åker vi till Mexico, landar i Cancun, bosätter oss på Playa Del Carmen, behöver jag säga hur mycket jag längtar?











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar