torsdag, juni 16

living after midnight

Jag borde sova.
Jag har sagt till mig själv i  5 1/2 månad att jag ska lägga mig innan 10. Men dra mig långt jävla baklänges längs en grusväg vilket påhitt. Det är tammefasiken omöjligt att lägga sig i tid. Och de ska ni veta, förutom idag då jag faktiskt väljer att skriva ett blogginlägg kl 1 på natten så kämpar jag för kung och fosterland för att komma i säng före 10.

Jag är lite deppig för olika saker för tillfället, mamma och mormor har åkt hem nu vilket får en osökt att börja längta hem lite. Förutom de så försvinner inte mitt ben-ont, är som sagt inne på andra månaden av - vad vi tror är benhinneinflamtion. Jag kan inte göra något, kan knappt simma - även det gör ont. Det finns fan inget mer deprimerande än att inte kunna träna, förutom kanske då ipoden dör då man håller PÅ att träna. Men det är nog delad första plats för dom två. Det kliar i min fingrar, eller tår, smalben..
Förutom deeee, så jobbar jag långa och underbart långa dagar med barnen nu i 4 veckor.

..och så jag måste städa, C hade " dress up"  med mina kläder och underkläder i mitt rum idag, ser ut som en annan del av Bagdad här nu.
Bensin priset har gått ner lite! Vågeeeen!


PEPP ÄR OERHÖRT UPPSKATTAT !
piss å gå lägg se.

3 kommentarer:

  1. meeen finaste du, här kommer typ tre millioner, mega stora bamsekramar till dig!!! Vet inte vad du gör åt benet ditt, men mitt tips är att köpa antiinflammatorisk spray (typ eaze spray) och smörja in morgon och kväll i minst en vecka el två, då brukar det ge med sig. Hade oxå benhinneinflammation när jag var i staterna, suger, skit jobbigt just det där att inte kunna träna. Du kan oxå ta till ipren morgon/kväll, men bättre för kroppen att testa spray först. Förstår att du längtar hem, jag längtar efter dig!!! Hang in there, snart blir det ljusare, jag lovar :-) puss puss!

    SvaraRadera
  2. Du är så fin kära Rakel! Kom hit !

    SvaraRadera
  3. http://www.youtube.com/watch?v=kqXBB89OFf4

    Titta på den, då blir man glad :)

    SvaraRadera