onsdag, juni 22

man in black

Hade väl den värsta natten hittills igår, sovde sammanlagt en cirkus 2-3 timmar kanske. Allt detta av den fina anledningen att det varit ett beväpnat rån hos grannarna, GRANNARNA. Inte nog med det, tydligen så hade den lilla flickan i huset varit hemma och hon sprang upp på rummet och låste in sig medan dom gick runt och snodde allt där fanns att ta. De hade även tagit en massa fler hus längs denna väg. Hmm, ja. Pistoler, inbrott, ensam hemma. Känner  mig inte sådär super taggad för nästa gång jag är själv här i huset kan jag säga.
Tydligen så "kommer de nog inte ner till vårat hus" eftersom våran uppfart är så lång, så det skulle ta sådan tid för dem att fly. Dave visade mig extra låsen på vissa dörrar här nu i morse, och sa sådana grejor som att inte öppna dörren om jag inte vet vem det är som står på andra sidan.
Blir ju väldigt lätt då eftersom jag inte känner någon alls.
Det enda jag drömde om i natt var att jag var själv med barnen och att vi sprang upp på övervåningen medan tjuvarna gick lös i huset, om och om igen drömde jag det.
Nåväl, det går väl över, kunde inte sova på ett par nätter då jag fick reda på om stinkbugsen heller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar