söndag, juni 5

veckan som gått

mitt på dagen häng hos Jennifer är alltid ansträngande



rengjord barn pool + få äta snack ute = ren lycka

min favorit kille all time

Vattenballonger.... <3


han ba, vafan ha jag fått för hjärnskadad människa till nanny då


Vi lekte "angry birds", who needs an Ipad!



Hon vann "vem-kan-va-mest-lik-angry-bird-ballong-tävlingen"

Fredagsmiddag i Morristown, mums!

Morristown

DEN ska jag ha!!

Man vet att det kommer gå illa då man behöver en korg för shoppingen

hemmagjord shortcake....

Lördags mys hos Jennifer vars vi planerade våran sista månad i staterna, får vi den som vi vill nu så kommer vi härja runt i Kalifornien ett tag och sedan avsluta med två veckors -inte-lyfta-en-fena- i Hawaii. SparaSparaSpara.
Visst dregglar man nästan lite..

5 månader i staterna.. inte långt kvar tills jag är i de där inringade landet.

Puss på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar