fredag, juli 29

på fredag på fredag på fredag på fredag

IDAG KOMMER LINNEA! WOOP WOOP! Jag åkte på banken i morse för att föra in min feta lön på kontot, till min stora fasa så var det en polisbil utanför. Satan. Överallt.
Inte nog med det, klart han skulle stå alldeles bredvid mig då jag skrev under checken och liknande, vet inte hur många gånger jag skrev fel och fick börja om. Svettpärlorna på näsan där vettni.
Stor va han a'.
och Självklart har han inte åkt då jag kommer ut på parkeringen, fick lov att gå igenom allt innan jag börja köra, bältet PÅ, la tillbaka mobilen i väskan övertydligt, händerna -10 -i-två, titta inte på han, sen vare bara att backa och hoppas att jag inte skulle köra på något.
Gasa iväg fort som satan.
(Inge pirr i magen där inte)

I löv em police. they give me them heartattacks.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar