onsdag, augusti 31

Hey Satan, paid my dues I´m playin' in a rockin' band

Såg "our idiot brother" på bio idag, de va en rolig en! Precis min typ av humor, min och killens på rad N7. Han skrattade som han svalt en gås, jag kom på en fin andra plats med så kallade "attack- skrattet". 

Sa till mig själv senast igår att jag måste börja lägga mig i tid,  jag yttrade till och med till Jennifer och lovade att datorn skulle vara av senast 11. Det är den aldrig. Datorn är av som tidigast kl 1. Jag funktionerar väldigt dåligt dagen efter. Det enda jag gör är att lyssna på musik, sitta på youtube och söka ny musik, lyssna lite till.
Insåg också då att jag inte heller funktionerar om jag inte får lyssna på min musik. Hellre trött och hög på musik än pigg och hjärntvättad av tystnad.
Älskart' .

Justde, min kamera satan är sönder. Broken- kaputt- BOM SHAKALAK- adios!  Har inte lärt mig stänga korkar på flaskor tydligen. Satfläsk! De var rena rama poolpartyt i min väska och min kamera var sure as hell not invited. Blir till att sätta sig på muggen och hoppas de komma ut några guldpengar.
= no moro las picturios for a whileo! Ledsen, men när sanningen biter dig i röven gör det ont som satan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar