söndag, augusti 21

I feel good

slappsöndag delux. Förutom att jag vaknade kl 7 av att B leker krig utanför min dörr och att jag för första gången på 8 månader fann en skalbagge på mitt badrums golv och var på väg att ringa Jen och gråta hysteriskt - att hon inte skulle kunna få baggen att försvinna genom ett telesamtal insåg jag efter en stund. Såg jag vira en halv toalett-rulle runt handen och mosa han för kung och fosterland. Fanskap. Så, förutom dom två störningsmomenten har jag gjort så lite som ingenting idag. Jag har städat mitt rum, också det för första gången på 8 månader. 
Jag har också gått på söndags-zumban, och de ska jag säga till er som inte provat det , det finns inte mycket som är så roligt som zumba. Det är så fruktansvärt kul och svettig blir man! Min nya passion här i livet!


Fredagsvkällen spenderade vi inne i NY där jag fick träffa Esmeralda, deras förra Aupair, det var grymmen! Tok härlig tjej. 


Snart börjar skola, Dynamics of fitness and wellness och gitarr, ska bli küül! 


Jag mår bra! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar