onsdag, september 14

Aint life a bitch, a fucked up bitch, a fucked up sword with a fucked up stitch

Men så grönjävulskt vilken dag jag har haft.. Nervous breakdown så det stod härliga till. Jag har varit hysterisk. Kortfattat, jag och min "webstudy" sida där jag skickar in mina arbeten till läraren gick inte hand i hand i dag. Eller jag trodde vi gick hand i hand, jag trodde vi var IT! Men så helvette heller. Får ett mejl tillbaka av läraren att jag måste skicka den via den & den sidan  ...... Lägg till 1 vecka med ett snitt på 4 timmar sömn/natt på det så kommer ni till vart jag var.
MEN, jag fick 10 poäng av 10 möjliga på mitt arbete. Det firade vi med vad ni ser på nedanstående bild.
Söva gött i natt.

1 kommentar:

  1. Se till och sov nu också annars slutar det på samma sätt. Kramen. Du är så duktig, tvivla aldrig på det.

    SvaraRadera