tisdag, september 20

CENSUR

så jag sitter där. vid dator fanskapet. och gör mitt mid-term exam för fitness and wellness kursen. Tro på FAN hela dator helvettet ska haka upp sig när det är 20 av 70 frågor kvar!!!! Så jag får ringa "help desk" så fixade hon så att jag kunde ta det igen. Så fick jag sitta där i 90 fruktansvärda min till och göra det förbannade testet, och sedan mejla läraren om varför jag måste göra testet två gånger och även ge honom mejl och nr till David som försökte hjälpa mig fixa datorn - alibi på att jag inte fuskade. Inte gick testet nå vidare bra heller, jag klarade det men.. mer vill ha mest.
och till råga på det så ska SÅKLART 2 1/2 med Ashton Kutcher vara en stor besvikelse..
Som Emma skulle ha sagt : isn´t this just the tiny pickle, on top of the regular pickle, on top of the crap sandwich that is my life !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar