lördag, september 10

En konversation, Delux

Lelia försöker få tag på Dave men han lägger på luren, hon blir förbannad och drämmer telefonen i bordet:

Lelia: AARGH, FUCKNUT!
Jag:... did u just say fucknut??
Lelia: sorry, did I say that out loud? 
Jag: Yepp. Fucknut, I like it. 


______________________________________________________


B står uppe i hallen och skriker:

B: Liiiisaaaaaa.... 
Jag: Yes?
B: ... I feel.. I feel like a fish.
Jag : You feel like a what?
B: I just feel like a fish.. 


______________________________________________________

Lelia & Dave en onsdagsmorgon, Dave kommer ner, redo att gå till jobbet och sätter fast nyckelknippan i byxfickan:


Lelia: Are u gonna have your keychain like that?
Dave: Yes ?
Lelia : You know thats gay right ?
Dave : What? This is not gay ? It´s a smart way not to lose my keys!
Lelia: No Dave, Im sorry. Its gay..


(Emma och Elin, minns ni Anders i 4-6:an!!! Haha!)


_______________________________________________________


B och jag påväg till en musikaffär för att byta strängar på gitarren och Tesla - Love song kommer på:


Jag: mmmm..listen to that solo B!! Isn´t that awesome...! 
B: It´s cool!  Lisa, Is that the strings you are gonna buy?
Jag: What strings?
B: That he is playing with now ?


______________________________________________________


C i lekparken då vi förklarar att man måste hålla sig nära sin nanny eller mamma när man är på stora lekplatser som denna:



C: Yea!!! Cuz I know why! Cuz otherwize a man will take you in to his house were he have 79 other kids..
Jag: mm.. 


_____________________________________________________
C i sitt esse:


C: When I grow up I want to be  a Barbie..
Jag:  ya, who doesn´t..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar