onsdag, september 7

I say, hey hey hey hey I said hey, what's going on

Min kamera som jag trodde återuppstått från de döda har gått tillbaka till graven igen, jäkla dynga, när man trodde att man skulle få ha lite tur för en gång skull, till råga på det så vill min dator haka upp sig och stänga av sig själv hela tiden. Hello utgifter. Gimme! gimme! gimme!
För övrig sker inte mycket, jag har lyssnat på Dr Bombay två dagar i rad nu.. Har förlorat förståndet helt.  "Come and do the Macadoola-hula-dance, come and do the Macahuuulaa..". Kan inte hjälpas, det svänger vare sig jag vill eller inte.
Nu har min kurs börjat, det blev tvär mycket uppgifter på samma gång då college var stängt pga av orkanen, denna gång är det dock väldigt intressant och kul än så länge, Dynamics of fitness and wellness heter kursen. Läraren verkar himla bra och än så länge har vi fått roliga uppgifter!

sådär. här händer det mycket spännande! Försök bärja er till nästa inlägg.. vet att det är svårt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar