tisdag, oktober 18

Every night in my dreams ..

Fruktansvärt vilken hårdkokt morgon jag hade idag då. Drömde om att jag var hemma till att börja med, alla var och mötte mig på arlanda och jag sprang i slowmotion och kramade diverse släktingar och Celine Dion- my heart will go on spelades i bakgrunden. Jag var hemma i öviket och vintern var sagolik. Jag träffade personer som jag längtat efter och fan, Satan vad bra dröm det var. Till råga på det så vaknar jag och ni vet hur man kan ha "fel dag" ibland, det känns som onsdag men det är tisdag, den känslan hade jag i morse - delux. Vaknade och undrade va sjutton väckaren ringer för, det är väl lördag.. ? Nej , det är nog fredag, just det, drygt! " men bara denna dag seeen helg."  
Jä jävlar.. hur bra tror ni jag mådde då jag insåg att det var tisdag, skönt .. bara var 4 dagar fel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar