lördag, oktober 15

Lose your blues everybody cut footloose

Det finns väl ett par låtar som ger dig den där - nej, nu går det fan inte att sitta still längre - känslan. Och denna är definitivt en utav dem. Inte ens nu sitter jag still, jag stampar med benen, diggar, trummar på tangent bordet. Det finns inget som musik, rytm, älskar't. Jag absolut älskar't.  
Vi såg Footloose idag på bio, mycket bra, snygg kille som dansar - vilken tjej gillar inte. Jag tror alla satt på slutet och hade myror i röven då låten Footloose kom på, jag satt då på en myrstack i alla fall, klapp- klapp-klapp-klapp. 
Jennifer: det är väl bara till att åka hem och spegel-dansa nu då!
Jag: verkligen!! 
Jennifer: Jag dansade till Beyonce igår framför spegeln jag
Jag: haha jaså! Vilken låt körde du då?
Jennifer: Näfan, jag körde många jag..


 Vad skulle livet vara utan en spegel, hårborste och musik. . .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar