lördag, november 26

don't need no book of wisdom, I get no money talk at all

Ifall du känner för att sätta dig ner en stund på tjottaletta' 

mmmmmmmmums, så god middag!! 

Älskar hockey!! Bra match! 
Lite bilder från Niagara fallen -dag tid



Jag ba må' 
Vi ba lev, som Elina säger. 
Dricker öl, semestrar, går på hockey matcher, shoppar, pratar strunt med härliga Kanadensare, slänger in "eh" i mina meningar. Låter fantastiskt ballt i mina öron, frågan är hur det låter i andras. Vi ska ha vårat Thanksgiving firande imorgon, först ska vi åka på en jää-hätte stor loppmarknad, älskar't, riktig pryl-brud jag! 
Canada is great, eh! 
G'natt!


(.... hint...Jennifer har fått en Jul-kalender på posten...........

Jag känner mig fruktansvärt avundsjuk. . . . hint... )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar