måndag, november 28

Kul Jul

Vi är hemma! Borta.. eller . Jag är hemma där jag är borta.  

En lång satans bilresa var det, min rygg gör ont och jag har fortfarande inte fått tillbaks känseln i röven.
Men vet ni vad det värsta är ? Jag kommer hem /bort/ tillbaka och slänger upp facebook och det enda jag ser är mobil-uppladdning efter mobil-uppladdning på Första Advents mys, första Advents ljus, Första advents firande...  men skjuuut mig!!! Jag skulle kunna ge min högra arm för att sitta hemma med pepparkaks-burk och en kopp glögg, skulle kunna ge den andra armen och båda bena också.
Så för att göra hela helvettet bättre nöter jag julmusik och tycker mer synd om mig själv.

Just, Canada! Canada var underbart!! Thanksgiving var super mys med super god mat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar