lördag, november 19

let´s make it official

Det är väl lika bra att lägga korten på bordet, göra det officiellt, blotta förskräckelsen så att säga. Jag har under en tid försökt dölja detta, det är inget jag är stolt över och vi kan ju alla hoppas att det är något tillfälligt förfall.
Jag kan inte sluta lyssna på Justin Bieber- Mistletoe.. den..är..bra. Jag satt hela kvällen igår och lyssna, det var den första låten jag satte igång i morse. Jag har till- och- med- börjat spela den på gitarren. DET FINNS INGET STOPP!!  Men det värsta är nog, usch, ni ska förstå att detta är för mig otroligt jobbigt att berätta men det är lika bra att säga hela sanningen- det värsta är , att jag ler.. då jag tittar på den förbannade musikvideon.
Jag behöver hjälp.
I got Bieber Fever.

2 kommentarer:

  1. dags att kika på hans dokumentär, det var den som fångade oss alla icke-belivers! Satan i gatan vad den ungen kan mycket..

    SvaraRadera
  2. neej fy.. detta är ju hemskt.. :P

    SvaraRadera