tisdag, december 7

4th of January

Fantastiskt vad spänd och exalterad jag är över att åka iväg till USA. Det mest fantastiska med allt detta är att inte en enda gång har jag tänkt " hur ska jag klara mig helt själv? ", jag har fått kontakt med en hel drööös grymma människor som bland annat ska till New Jersey som jag eller som bara åker samma dag som jag och vi pratar hela tiden varje dag i princip. Rätt otroligt hur snabbt man tyr sig till andra människor och helt plötsligt blir väldigt öppen för nytt folk.
Pratade med en tjej alldeles nyligen om hur man får kalla fötter 411 gånger om dagen. Ena stunden kommer man på sig själv tänka " JAG SKA TILL USA!!!!!!" och då börjar i alla fall jag hoppa upp och ner och skrika hejdlöst, och nästa timme så sitter man i soffan och undrar om detta verkligen är något jag vill ? För egentligen, det är väl inget fel med Ö-vik, vad kan Egentligen vara bättre i usa.. ? Men den känslan går ganska snabbt över och man inser vilket fantastiskt år man kommer att få och vilka otroliga erfarenheter man kommer att samla på sig. Framför allt, alla människor man kommer att träffa.
.. knappa månaden kvar nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar