måndag, december 6

whiplash caused by kitten

Förra veckan var jag och lekte hos Sara - Med Saras katt. Det är en sjukligt söt liten varelse som är sådär halvkorkad som små kattungar är. Sara började prata i telefon och jag såg ett ypperligt tillfälle till att leka med den sjukligt söta korkade lilla kattungen. Sara hade som en pisk-liknande sak som det hängde en liten toffs på i slutet av piskan- ska bara förtydliga här nu att det är en katt leksak(och inget annat), anywho jag började snurra runt runt i cirklar och den lilla söta katten snurrade såklart med, vilket roade mig oerhört! Där stod vi och snurrade bra länge tills både katt och Lisa blev yra. När Sara var klar i telefonen ville jag såklart visa henne denna otroligt roliga lek och hur otroligt rolig den lilla katten hade sett ut. Det jag inte visste var att det var nu jag som skulle få se otroligt rolig ut och den söta korkade lilla kattungen skulle framstå som smart. Än en gång startar jag motorerna, böjer mig lite lätt och börjar febrilt snurra runt med den pisk-liknande saken i handen och katten som följer efter- än så länge går allt bra och Sara små fnissar lite. Dock kändes det som att Sara inte riktigt förstod det roliga i det hela så jag la i en till växel och ökade farten och - BAAMM!! Jag snurrar rätt in i dörrkarmen med huvudet först- såklart, flyger ner på golvet och nästan landar på den stackars lilla katten. Sara reagerar med ett " oh.. shit.." och sedan a hell lot of laughing. Själv kändes det som jag skulle svimma och som skallen delats i två.
Såhär en vecka efteråt har jag fortfarande en otrolig nacksmärta som jag förmodligen borde kolla upp, men hur jag ska förklara för doktorn vad som hände känns sådär halv spännande. .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar