lördag, december 18

The day I met Shrek

Mamma- LISA, titta!! Det är Shrek!!
Lisa- VA?! Riktiga !!?
Mamma- . . . eh, ja. Rikt..iga..

Om det var en människa/figur/troll.. jag trodde jag inte skulle få träffa så var det nog Shrek. Mamma , jag och lilla Elin satt fridfullt och åt lunch uppe på café blåbär, jag mumsar på min bakad potatis och tittar ut över folkflödet då mamma skriker att Shrek strosar omkring. Febrilt tittar jag runt samtidigt som jag försöker att inte sätta i halsen i all upphetsning- and there he was! Snabbt lyfter jag upp Elin och säger att Elin vill minsann träffa Shrek, vem som egentligen ville kan vi låta vara osagt. Snabbt rusar jag fram till det stora trollet och väl framme kände jag mig som en 7 åring framför tomten, SJUKT rädd! Darrigt ställer jag mig bredvid det stora aset och ber mamma skynda ta kort innan jag skulle svimma.

This was the day I met Shrek!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar