söndag, december 5

Nattligt

Varför inte låta det första inlägget på sådär 3 månader bli kl 02.19 på lördag natt, känns både exklusivt och smakfullt på samma gång.
Min tanke var väl att köra igång det kreativa skrivandet när jag lämnade Sverige, eller åtminstone några förberedelse dagar innan avfärd. Det ironiska med detta är att jag inte kan hålla mig med att skriva -men det finns inget att skriva om? För nä, tyvärr, just nu lever jag inte high class life med crazy banana vardagsliv. Man skulle kunna tro det, men icke. Nu är det jobb, jobb, jobb som gäller fram till USA flytten. Nog för att jag inte jobbar till överdrift heller om jag tänker efter, dom har ändrat till pool-pass och-eh.. det kan vi ta på nästa lektion i "-kommun-does-it-again."
Fram till dess - G'natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar