måndag, november 21

Babbla lagom, sov gott.

Ungefär lika drönig (annat ord för slö som jag lärt mig som jag gillar skarpt. Dröööönig idag ja') som jag är på bilden är jag på att skriva. Fy vad tråkig! Lägger bara ut bilder på skog och massa musikvideos som jag kan räkna på fingrarna vilka som klickar på dem! Ska försöka lägga manken till och få lite fart på vardagen här så jag får något lattjo att skriva om.
För övrigt idag så hade Brayden och Dave fiskat och lyckats få några regnbågar på kroken som han sedan rökte.... mmmh... fruktansvärt vad gott! Inget slår farfars rökta sik, men man that was good!  Inte nog med så kommer jag hem från en fartfylld dag med shopping och bio och en Carlsberg väntar på köksbordet..grymmen till söndags lyx.  Lite snabbt, kom att tänka på det då jag skrev bio. Igår.. såg .. jag.. Twilight!!! Mums . Mums. Mums.  Jag ljuger inte då jag säger att jag verkligen önskar det fanns vampyrer. Det var ett jäkla riv (om ni förstår vad jag menar) i den filmen och utan tvekan bästa filmen so far!!! 
Kurt Olsson , död? Huvvaligen. Nanna gott han med. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar