tisdag, november 22

det finns inget finare än kärleken

Då var det slut på det roliga. Då var det slut på kärleken var jag på väg att säga. Slut på Sveriges mest melodramatiska tv-show. Slut på den enda serien jag kan se härifrån.
Ensam mamma söker! Ensam förälder.. söker.
Men vad fint att hets-Hanna fick sin man, vi kan ju alla hoppas att hon lugnar ner sig någon gång. Själv skulle jag få hjärtstillestånd efter 5 minuter i samma rum som henne.
My valde Viktor, vilket jag vet att han bara är med bara för rampljuset, sorry Jennifer men om några månader har de flyttat isär.
Slutligen så har vi snusk-Martin och häxan surtant - Jane, hon var väl den sista jag trodde jag skulle fälla tårar för. Men tro på fan då han säger " Jane, jag är så kär i dig" och hon svarar med sin otroligt grova skånska dialekt" Marrrtiin, jag är så kär i dig.." . Jag ba gapa och tårarna flöda, nära på kallsup eftersom jag såg avsnittet i badkaret. Rela-la-la-axa!
Shlut på de roliga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar