tisdag, november 29

CYBER MONDAY I LOVE YOU

Jag har precis gjort världens kap. Det finns något som heter Black Friday, och skratta åt mig om ni vill men jag hade i allafall inte hört talas om det tidigare. Det är USA´s största rea i princip, folk köar från 4 på morgonen för att komma in i affärerna! Helt sinnes! värre än tjejkvällarna i Ö-vik, och då ska jag säga att dom är rätt speedade dom kvällarna.
Det finns också något som heter "cyber monday" (tydligen..)  , så när jag kommer hem från gymmet ikväll sitter både Lelia och Dave klistrade framför datorn , " Hi. sorry. we have to buy.. its cyber monday.."  . Mmm, key. Men så tänkte jag, jag skulle vilja framkalla lite kort som jag ska använda till diverse julklappar här, så jag kikade in på snapfish.com för att kolla om de ev hade några erbjudanden och..HÅLL I ER..
Jag har beställde nyss 240 kort för 4 DOLLAR!!! Jag har alltså framkallat 240 kort för 20 lappen!! Det bästa.. det kommer ända fram till dörrn.
aaaaaaah.. reaaa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar