onsdag, december 21

little darlin'

Om det är någonting jag kommer sakna lika mycket som jag inte gillar det så är det att jobba kväll här. För visst är det så, det är inget man vill. . jobba kväll alltså. Men jobba kväll här är inte
samma som att jobba kväll någon annanstans, eftersom grynen lägger sig strax före 8 är det inte som att jag sitter som en hök utanför rummen och vaktar direkt. Faktiskt så håller jag på för fullt med rensning just nu .. mycket skit har jag lyckats samla på mig under detta år.
Men vilken hej dundrans mys dag jag och skorpan haft idag!! Har gruvat mig för dessa lång dagar då hon inte går i skolan och jag har henne från tidig morgon till kvällen, men idag har vi bara myst. Vi åkte och julhandla till hennes bror, sedan postade vi paket till Sverige och vi avslutade våran lilla stadsrunda med att dricka varm choklad på ett jätte härligt café som jag alltid velat gå in i, det var bättre än vad jag hoppats på. Är inte den känslan rätt underbar? När man tror något ska vara på ett visst sätt, men sedan visar det sig vara så mycket bättre. Det gillar jag.
Lyckades klämma in ett gympass mitt på dagen med då jag fick ett par timmar ledigt, har nog aldrig kört så effektivt någonsin, " jag har 2 min & 36 sek kvar tills jag måste åka tillbaka - kämpa liiite till.
Jag är dålig på att skriva nu men det är som halv stressigt nu på slutet, tro det eller ej. Det ska packas, det  ska jobbas, det ska sägas hejdå...the list is long.
På tal om det så ska jag gå och rensa i gaggeroben nu!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar