onsdag, december 21

Roll over Beethoven

En rolig sak hände idag då vi åkte på Ica som jag alltid säger, Shoprite, så var de två hundar lika stora som vargarna i twilight , som satt i en bil och skällde OCH låt oss inte glömma, ylade så det stod härliga till.
"What are they saying Lisa..?" Undrade Cadence. Självklart ville hon parkera bredvid dem så hon kunde titta på dem närmare, jag är inte rädd för hundar men jag skulla ljuga om jag inte sa att jag var rädd att de skulle hoppa ut och göra köttfärs av oss.
Vi tittade en stund och sedan gick vi in till affären, där vi mötte ägaren till hundarna. Han måste ha sett att vi stannat och tittat på dem då han säger :
" Im so sorry, they are not dangerous!! They are just happy! Sorry about the barking, you could have pat them if you wanted to!"
Jo, för det gör man ju. Men titttaaaa, två helt jätte onormalt stora hundar som skäller så det sprutar dräggel ur käften på dem. Men vad säger du 4 åriga Cadence, ska vi inte gå fram och klappa?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar