fredag, december 23

Mama', I´m coming home


hellre skjuter jag mig själv än att ringa flygbolag igen. Jag hade glömt hur fruktansvärt drygt det var, 2 timmar satt jag med den telefonen i örat. Jag fattar inte varför de bara har en jävla flik de där de står " RING HÄR OM DU INTE FATTAR NÅGOT AV VÅRAN OERHÖRT KOMPLICERADE HEMSIDA, VI SVARAR PÅ VILKEN FRÅGA DU ÄN HAR."  Nej nej, det finns 700 olika " ring detta nr om du undrar detta.." men inte någon passa in på det jag skulle fråga.
Lika mycket som ni fattar av min anteckningar fattade jag.

Då var det de här med packningen.. jag har börjat packa... hur sjukt e' inte det. Jag - har-börjat-packa..
Kamrater! Jag kommer hem snart!!!!

Tomt i gaggeroben!

Imorgon åker vi till Vermont - en sista gång innan hemfärd. Där firar vi jul, nyår och hela köret.  Taggad till tusen för att åka till backen jag. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar