söndag, december 25

MERRY CHRISTMAS - MICHAEL KORS

Inte bara har vi myst delux ända sen vi kom, igår spelade vi spel, alla fick ett par pyjamas byxor som vi satt och mös i. Jag och Lelia drack snapps och spelade scrabble, vi öppnade några klappar eftersom det var Svenska julafton då. Senare på kvällen drack vi liiite mer snaps och jag stickade framför brasan, gick sådär efter ett tag, fingrarna var lite lumsi. Lelia försökte läsa en snaps visa - som jag har på video, stay tuned.
Imorse vaknar jag av att Cadence klättrar upp för min säng och sjunger "jingle bells"  . " Liiiisa, wake up wake up, Santa was here!! You have to come and see!". Väldigt mysigt att få vakna till!
Vi åt en jätte god frukost och drack jätte gott kaffe från Lelias nya espressomaskin - sedan var det dags för julklapps öppnadet. Självklart har man undrat om man skulle få något, och isåfall vad eftersom man borde inte riktigt förvänta sig något speciellt då man inte är en del av familjen- på riktigt. Men det började med att jag fick massa små parfymer från Victoria's Secret, en familje kalender och en Michael Kors parfym och läppglans. Redan där gick pulsen upp lite "bara" av MK läppglanset. Jag älskar Michael Kors, framför allt älskar jag hans väskor, allt han tar på blir grymt. Så att få parfym och läppglans var mer än nog, jag blev så glad!!
Sen kommer dom med ett till...

J a g - f i c k - e n - M i c h a e l   K o r s - v ä s k a. 
Lyckan är obeskrivlig. Den är så satans snygg att jag dör lite varje gång jag ser den.
Men sen slutar det inte där, då kollar jag mitt Svenska konto och ser att släkten fört över deras julklappar där, världens bästa familj har jag. Dom åker rätt ner i semester kassan! 
TACK! 

Lite bilder  från julklapps öppningen!
Detta var i min julstrumpa! 

Flygande haj... 


Cadence fick en bil....BARBIE bil..

Lelias espressomaskin... den kommer användas flitigt den sista tiden!

Fick två ringar från Brayden som han köpt SJÄLV och valt ut,  haha :)

Cadence i hennes klänning jag gjorde :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar