söndag, januari 13

one step from paradise

Nu har jag äntligen, efter allt för mycket snåltänkade köpt mig en ny kamera, eftersom den gamla ligger någonstans längs New Yorks gator...så nu finns det zero, nada, int' na ursäkter för denna otroligt framgångsrika blogg att stå och damma! 
Men visst trivs jag allt för bra här i denna lilla by, denna lilla snötäckta värld där största hindret är när alla sparkarna är utlånade på hotellet och man måste till konsum, eller då mjölken är slut och man måste till konsum eller då det är -30 och man måste GÅ TILL KONUSM.. you get my point. Förutom dessa ej så lustfyllda promenader till Kons Kons så trivs jag bättre än en snöängel i snön! 
..och idag såg vi norrsken, dra mig baklänges så vackert! 



















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar