måndag, januari 14

White Betty

Det är fruktansvärt ljust här på dagarna, trots att solen inte visat sig på 2 månader! Vitt, vitt & vitt av allt som snön nuddat! Vackert är det minsann!
Skulle ta mig en prommis uppför berget (fråga mig inte vilket, uppåt ville jag..) meen-e, eftersom mitt lokalsinne försvann där någonstans vid 3 års ålder lyckades jag gå vilse i Tärna. För er som inte känner till Tärna, lyckas man gå vilse då det finns höger, vänster eller UPP gör man det bra, och bra är mitt mellannamn. Man kan ju tro att det är så enkelt som att bara börja spatsera uppåt men icke, jag gav upp när det började bli mörkt och gick hem (egentligen var det inte riktigt så, jag såg ett djur och blev livrädd och sprang tillbaka, men det började mörkna samtidigt..).







 Påväg till Kons Kons! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar